اخبار

بار جدید محصولات اپندورف از راه رسید!

بار جدید محصولات اپندورف از راه رسید! | لیان آزمای بهار

کمپانی اپندورف یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت هایی است که از سالها پیش در زمینه‌ی علوم زیستی و تولید وسایل آزمایشگاهی اعم از پیپت ها، سیستم های پیپت خودکار، توزیع کننده ها، سانتریفیوژها، میکسرها، اسپکترومترها، تجهیزات امپلیفیکیشن DNA و همچنین فریزرهای با دمای بسیار پایین، تخمیرکننده ها، بیوراکتورها، انکوباتورهای CO2، شیکرها و سیستم های دستکاری سلولی پا به این عرصه نهاد. مواد مصرفی مانند سرسمپلرها، لوله‌های آزمایش، پلیت های میکروتیتر و مخازن بیوراکتور یک‌بار مصرف، مجموعه محصولات اپندورف را با بالاترین دوام و ماندگاری تکمیل می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا در خصوص بار جدید محصولات اپندورف توضیحاتی را ارائه کنیم.

بار جدید محصولات اپندورف

شرکت لیان آزمای بهار با هدف بهبود سطح کیفیت محصولاتی که به مشتریان خود ارائه می دهد، اقدام به واردات تجهیزاتی از کمپانی معروف و معتبر اپندورف نموده است. از آنجایی که شرکت لیان آزمای بهار نمایندگی eppendorf آلمان در ایران را دارد، می توانید با اطمینان از اصالت کالا خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است همه ی محصولات اپندورف دارای 2 سال گارانتی و certificate نیز هستند.

بار جدید محصولات اپندورف که برای شما مشتریان عزیز موجود شده است، شامل موارد زیر است؛

  • سمپلرهای سری Reference 2 اپندورف

این سمپلرها دارای انواع مدل های ثابت، متغیر، چند کاناله و ست سمپلر 6 عددی تک کانال متغیر هستند و از نظر جنس بدنه و متریال به کار رفته در ساخت آن فوق العاده با کیفیت هستند. این سمپلرها از نظر ظاهری نسبت به مدل Research plus طول بیشتری دارند که این ویژگی باعث می شود تا کاربر برای انجام کارهای حساسی مانند کشت سلول در درون فلاسک های کشت دسترسی بهتر و همراه با دقت بیشتری را داشته باشد. هندلینگ سریع و ارگونومیک را با تلاش کمتر و تشکیل آئروسل را به طور فعال، کاهش می دهد. دسته محکم فولادی ضد زنگ از پیپت در برابر ضربه محافظت می کند و وجود سیستم کمک فنر در آن باعث می شود که Reference 2 اغلب کالیبراسیون خود را حتی در صورت افتادن حفظ کند. وجود سطح بالای امنیت، Reference 2 را به یک همراه ایده آل برای برنامه هایی که نیاز به دقت بسیار بالایی دارند، تبدیل می کند.

  • سمپلر 8 کاناله متغیر مدل : Research plus Move It

این وسیله با امکان تغییر و تنظیم فاصله ی بین کانال ها برای match شدن بهتر و دقیق تر با خانه های پلیت ساخته شده و عملکرد پیپتینگ شما را از نظر دقت و سرعت چندین برابر می کند.

  • سمپلر دیجیتال (الکترونیکی) تک کاناله و چند کاناله ی متغیر مدل : Xplorer

با خرید این سمپلرها دیگر نگران انتقال حجم دقیق مایعات و کم و زیاد شدن حجمشان نباشید! چرا که در عمل پیپتینگ حجم به صورت مکانیزه منتقل میشود. بعلاوه شما می توانید حجم مورد نظرتان را یک بار داخل سرسمپلر کشیده و با توجه به امکان تنظیمی که این وسیله دارد، آن را در ظروف مورد نظرتان توزیع کنید.

پیپت های الکترونیکی Eppendorf Xplorer در نسخه های تک کانال، 8، 12، 16 و 24 کانال در دسترس هستند. آنها به طور خاص برای جذب و توزیع حجم مایع از 0.5 میکرولیتر تا 10 میلی لیتر طراحی شده اند و بسیاری از منابع احتمالی خطای مرتبط با پیپتینگ دستی را حذف می کنند. با پیپت الکترونیکی Eppendorf Xplorer می توانید به سطح جدیدی از سادگی، دقت و تکرارپذیری در کار خود دست یابید.

برای اطلاع از قیمت سمپلر اپندورف با کارشناسان ما در لیان آزما در ارتباط باشید.

  • انواع سمپلرهای تک کاناله ثابت، متغیر و متغیر 16،12 و 24 کاناله از سری Research plus اپندورف نیز از جمله محصولاتی است که در لود همزمان نمونه ها شما را یاری می کند و سرعت کار شما را چندین برابر می کند.
  • پایه سمپلر گردان اپندورف: این وسیله به دسترسی آسان تر و سریع شما در حین انجام کار کمک می کند.
  • انواع مدل های دیسپنسر اپندورف شامل: مولتی پت M4،E3x ،Varipette®️ 4720 و Varispenser2 که برای سهولت کار و توزیع ایمن مایعات در هر آزمایشگاهی لازم هستند.

بیش از 70 قلم از محصولات اپندورف در بار جدید محصولات | لیان آزمای بهار

  • مولتی پت M4 اپندورف

این وسیله برای توزیع کردن مکرر حجم های مختلفی از مایعات در دفعات و سری های طولانی بدون نیاز به مکش مکرر مایع، ایده آل است. با استفاده از تیپ های پیشرفته این وسیله( Combitips )، حتی مایعات چسبناک یا فرار که به سختی پیپت می شوند، قابل توزیع هستند.

  • مولتی پت E3x اپندورف

این مولتی پت ها دارای قابلیت تنظیم و اجرای برنامه های منتخب برای توزیع متوالی مایعات است ، بدون این که نیازی به تنظیمات پیاپی داشته باشد.این وسیله طیف گسترده ای از مایعات را انتقال می دهد و به دلیل اتومات بودن سرعت کار شما را افزایش می دهد.

  • واریپت 4720 اپندورف

یک پیپت با ظرفیت حجم بالا و جابجایی مثبت است که برای کارهای آزمایشگاهی با مایعات چسبناک یا فرار بهینه شده است. ایده آل برای آسپیره کردن ایمن مایعات از بطریهای بزرگ یا ظروف بلند و باریک.

  • واریسپنسرهای اپندورف 2

دیسپنسرهای Bottle-top اپندورف، Varispenser 2 به شما این امکان را می دهند که با خیال راحت مایعات را از طیف گسترده ای از بطری ها در حجم های مختلف بدون از دست رفتن ریجنت ها توزیع کنید.

  • Easypet3

کارهای جابجایی مایعات خود را با کمک پیپت الکترونیکی Easypet 3 آسان کنید! ایزی پت3 امکان توزیع سریع مایعات به صورت سریالی را به ویژه در کشت های سلولی به شیوه ای ایده‌آل فراهم می‌کند. وزن این وسیله تنها 160 گرم بوده و دارای طراحی ارگونومیک است.این وسیله حداکثر دقت را بدون ایجاد حس خستگی هنگام پیپت کردن امکان پذیر می کند. ایزی پت 3 طراحی شده است تا امکان هماهنگی کامل با پیپت های سرولوژیکی اپندورف50-1 میلی لیتری را داشته باشد.

  • دیگر محصولات اپندورف

چندین مدل پرکاربرد از میکروفیوژ، سانتریفیوژهای ساده و سانتریفیوژهای یخچالدار اپندورف نیز از جمله این محصولات هستند. ما مجموعه ای جامع از سانتریفیوژها را برای کاربران خود موجود کرده ایم تا نیازهای طیف گسترده ای از شما عزیزان را برآورده کند. هدف ما ارائه محصولی به شماست که نه تنها نتایج ثابت و قابل اعتمادی را ارائه می دهد، بلکه ارگونومیک و کاربرپسند نیز باشد. به همین دلیل است که ما سانتریفیوژهای اپندورف را برای عرضه به مشتریان انتخاب کردیم ،چون علاوه بر سرعت و ظرفیت، سانتریفیوژهای اپندورف عملکرد فوق العاده ارگونومیک و مدیریت دمای مطلوبی را نیز ارائه می دهند.

برای اطلاع از قیمت سانتریفیوژ اپندورف با کارشناسان ما در لیان آزما در ارتباط باشید.

انواع سانتریفیوژهای اپندورف در بار جدید محصولات لیان آزمای بهار | لیان آزمای بهار

هم اکنون بار جدید محصولات اپندورف نام برده، از طریق شرکت لیان آزمای بهار قابل سفارش هستند.

6 نظر در “بار جدید محصولات اپندورف از راه رسید!

  1. شیدا افتخاری گفت:

    سلام
    ببخشید محصولاتتون خدمات پس از فروش هم دارین؟

    1. لیان آزمای بهار گفت:

      سلام بله محصولات اپندورف 10 سال خدمات پس از فروش دارن.

  2. امیر فرهی منش گفت:

    سلام ،سانتریفیوژ یخچالدار هم موجود شده؟

    1. لیان آزمای بهار گفت:

      سلام،وقتتون بخیر
      بله، مدل های مختلف موجود هستن.

  3. درسا بهرامیان گفت:

    سمپلر 8 کاناله متغیر مدل، Research plus Move It چه کاربردی داره؟

    1. لیان آزمای بهار گفت:

      سمپلر 8 کاناله متغیر مدل، Research plus Move It ،دارای قابلیت تغییر فواصل بین کانال های دستگاه هستند و از این نظر برای استفاده لود روی ژل آگارز، انتقال نمونه در پلیت های مختلف می توانند بسیار کارآمد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *