اخبار

پانزدهمین کنگره بین المللی کنگره ارتقا کیفیت 1403

پانزدهمین کنگره بین المللی کنگره ارتقا کیفیت 1403 | لیان آزمای بهار

بیست و یکمین کنگره ملی و پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی با تلاش و اهتمام جامعه ی آزمایشگاهی کشور برگزار میگردد. کنگره ارتقا کیفیت 1403 در تاریخ 11 تا 14 اردیبهشت ماه سال 1403 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.

پانزدهمیـــن کنگره بین المللـی و بیست و یکمین کنگـــره کشــــوری ارتقـای کیفیت خدمـات آزمـایشگـاهی تــشخیـص پــزشکـی ایــران

The 15th International & 21st National Congress on Quality Improvement in Clinical Laboratories

سپاس فراوان از جناب آقای دکتر شهروز همتی، رئیس کنگره، پروفسور امیر حسن زرنانی، دبیر علمی کنگره، دکتر غلامرضا حمزه لو، دبیر اجرایی کنگره و سایر عزیزانی که در راستای برگزاری این کنگره زحمات فراوانی را کشیده اند.

برگزارکنندگان نمایشگاه ارتقا آزمایشگاهی 1403 | لیان آزمای بهار

در این کنگره، به نقش کلیدی آزمایشگاه های سراسر ایران در بهبود نظام سازمان سلامت کشور و هم چنین داده های ارزشمند آن ها برای استقرار آزمایشگاه های هوشمند نسل جدید پرداخته خواهد شد.

در بخش علمی همایش امسال با در نظر داشتن  25 محور اصلی ، 40 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد. در این کنگره تلاش اعضای برگزار کننده همواره در این راستا بوده است تا محورهایی انتخاب گردند که در ارتقای دانش شرکت کنندگان موثر باشند. بدیهی است که هر کنگره یا همایشی که بتواند موجب بهبود بهره وری و کیفیت آزمایشگاه های کشور شود، تاثیری سازنده در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا خواهد کرد و این نقش محوری آزمایشگاه ها را در نظام سلامت نشان می دهد.

لیان آزمای بهار میزبان کنگره ارتقا در سال گذشته | لیان آزمای بهار

در مورد انتخاب کارگاه ها شایان ذکر است که بگوییم،براساس نیاز شرکت کنندگان در سطوح مختلف علمی؛ طراحی و برنامه ریزی شده است تا به نیاز همه شرکت کنندگان پاسخ داده شود.

در این کنگره سخنرانان صاحب نظر داخلی و حدود 11 سخنران از دیگر کشورهای خارجی حضور خواهند یافت. همچنین میهمانان خارجی از کمپانی های معتبر سراسر دنیا در این کنگره شرکت خواهند کرد.

انتظار می رود که حدود 10 هزار نفر بازدید کننده در این کنگره حضور یابند و حدود 3 هزار نفر نیز در بخش های علمی کنگره ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که اشاره کنیم، در بخش نمایشگاهی کنگره، حدود 200 شرکت دانش بنیان اعم از تولید کننده و وارد کننده شرکت کرده اند تا با جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، ابزار و محصولات آزمایشگاهی بتوانند خدمات ارزنده ای به جامعه ی سلامت کشور به ویژه در حوزه آزمایشگاهی ارائه دهند.

لیان آزمای بهار نماینده رسمی اپندورف در کنگره ارتقا 1403

شرکت لیان آزمای بهار، زیر مجموعه هلدینگ سرو پایدار ایرانیان، به عنوان نماینده کمپانی EPPENDORF آلمان، واردکننده و توزیع کننده ی انواع ابزارها و دستگاه های آزمایشگاهی از جمله سمپلر، سانتریفیوژ، فریزر، میکرواینجکشن و دیگر محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت این شرکت در ایران، در “بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقـای کیفیت خدمات آزمـایشگاهی تشخیص پزشکی ایران” حضور خواهد یافت تا با ارائه ی به روزترین محصولات از برترین کمپانی ها بتواند به سهم خود در راستای تشخیص بیماری ها و بهبود سلامت مردم کشور عزیزمان نقش بسزایی داشته باشد.

امیدواریم افتخار میزبانی شما اساتید، متخصصین، محققان، همکاران و علاقه مندان حوزه ی علوم آزمایشگاهی و زیستی را داشته باشیم.

شما همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنگره در سال گذشته به مطلب کنگره ارتقا کیفیت 1402 مراجعه کنید.

برنامه محتوایی کنگره ارتقا کیفیت 1403

نمایشگاه ارتقا آزمایشگاهی در 4 روز متوالی در اردیبهشت ماه 1403 برگزار میگردد. برنامه کامل هریک از این روزها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد؛

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز سه شنبه

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز سه شنبه | لیان آزمای بهار برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز سه شنبه | لیان آزمای بهار

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز چهارشنبه

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز چهار شنبه | لیان آزمای بهار برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز چهار شنبه | لیان آزمای بهار

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز پنج شنبه

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز پنج شنبه | لیان آزمای بهار برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز پنج شنبه | لیان آزمای بهار

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز جمعه

برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز جمعه | لیان آزمای بهار برنامه پانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت 1403 در روز جمعه | لیان آزمای بهار

تاریخ و محل برگزاری کنگره ارتقا کیفیت 1403

تاریخ برگزاری :      11 اردیبهشت الی 14 اردیبهشت 1403

محل برگزاری :       مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران، سالن B، غرفه 61 و 65

شرکت لیان آزمای بهار با افتخار میزبان شما در نمایشگاه ارتقا آزمایشگاهی 1403 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *